13 Nisan 2009

Kek



Ben iyice sardım bu işlere yahu. Dışarıda yediğim güzel şeyleri kendim yapmaya çalışmak bir saplantı haline gelmeye başladı. Toros Salatası, Haydari, Kabak Tatlısı, Roka Salatası zincirine son halka olarak da Havuçlu Tarçınlı Cevizli kekimizi ekledik hayırlı olsun.

Tabi tarif için Portakal Ağacı'na teşekkürü de bir borç biliriz. Kolaymış yalnız kek yapması da. Pişme olayı falan sakat. Orda biraz deneyim gerekli sanırım. Onu da zaman içinde kazanacağız. Böyle üstü tam pişmedi gibi curu kaldı ama bi yandan da yandı. Neyse ki Eda hanım sağolsun online desteğiyle alüminyum folyoyla sarmayı önerdi de kendi sıcağıyla biraz daha pişti kekimiz. Neticesinde demlediğim çayla 3 dilim yedim, gerçekten başarılı, övünmek gibi olmasın.

Kalanı da yarın şirkete götüreyim bari de sevinsin çocuklar.

Sözlerime son verirken size küçük bir dörtlük okumak istiyorum:

dedim bozuk merdiven
dedi ki ne yaptın sen
dedim ama bi dakka
dedi ki yok bir daha
dedim ayağım kaydı
dedi ki hayatın kaydı

luxus'tan geldi efendim, balans ve tolerans adlı eser..

hürmetler sunarım..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper olmuş şirketten sevinen çocuklardan biri olarak çok beğendim devamını bekleriz :)

Adsız dedi ki...

alüminyon folyo falan, baya püf noktalarına girmissin kek yapmanın. cok fenasın valla tuncay:)
gözde